fredag 20 mars 2009

Kaffe och en härlig repris av Top Model

Sitter Just nu och ser på Top Model 3, dricker mitt kaffe ur min fina handmålade kopp från Bönor och Blad som ligger i Ringen vid Skanstull samt i Västermalmsgallerian http://www.bonorochblad.se/ (jätte gott kaffe och te by the way) , och jag myser fortfarande under täcket.


Ledig idag från alla barnen på dagis vilken kan vara skönt, har också blivit tjock i näsan pga av alla barn, ja dom är sjuka och blir en sjuk blir alla sjuka. Eftersom jag bara jobbat i 3 veckor så kommer ju jag av alla människor åka på deras sjukdommar eftersom dom nästan bokstavligen kastar sina baciller på mig. Mer eller mindre hostar mig rakt i ansiktet. Men det gör mig inget, man ska ju själv ha barn någon gång så det är ju dax att man lär sig.

Snart ska jag klä på mig så jag kan gå ut i det molniga vädret och ta en lång promenad. Själv med Ipoden på högsta volym i öronen. (nej jag vet att det är dåligt men jag kan bara inte låta bli att ha högsta volym på.) Det värsta är ju att jag kommer på mig själv när jag går där att jag mimar till låtarna och lever mig in, förhoppningsvis ser ingen mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar