onsdag 17 juni 2009

Idioter!!!

Nej nu tycker jag att det är tid att skriva igen. Har verkligen inte haft någon lust att skriva känns som jag har varit helt utmattad i några veckor nu. Men jag ska bättra mig ska försöka skriva mer nu.

Om jag ska skriva om allt jag har gjort så kommer det blir ett långt inlägg. Men lite kan jag nog skriva om iallfall den senaste veckan.
Hände inte sådär jätte mycket förra veckan. På onsdagen var jag hos läkaren och kollade mitt revben som jag hade ont i. Hon tyckte då att jag skulle ta bort min "extra bröstvårta" jag hade under bröstet. Så på torsdan åkte jag och tog bort den, sen åt jag lunch med mamma. Fick vänta några timmar sen på att Ronja skulle komma och vi gick sedan resten av dagen inne i stan och shoppa lite, det jag shoppade är det som är på bilderna. Armband, skärp och linne från H&M och sen en Nike keps. Linnet är från kollektionen Fashion against Aids där 25 % går till projekt inom aids för att försöka informera.

Det är Cindy Lauper som designat den.

Vi åt middag på Sandy's och sen satte vi oss vid medborgarplatsen och tog en öl. Jag drack däremot ingen öl blev cider för min del. Men låter bättre med öl. Haha.
Kom iallfall hem vid halv 12 eller något sånt.






Sen kom fredan och jag gjorde inte så mycket på dan men sen på kvällen åkte vi hem till min mammas kusin vars barn fyllde 11 och det var trevligt det också.
I lördags hade Mattias match på morgonen klockan 10 så jag åkte med hans mamma och lillebror dit och kollade på matchen. På kvällen var det fest på g hemma hos Kidde det var skittrevligt utan alla skabbiga jävla brudar som var där. "Jag tänker inte hälsa på någon tjej, jag hälsar bara på dem jag känner!" MEN SMARTA BRUDAR.. Dom tiggde ju efter att inte vara omtyckta.. IDIOTER!!!
Men iallfall Vi slappade iallfall hela söndagen.
Den här veckan har det inte hänt så mycket det enda jag gjort är att jag följt Mattias lillebror Elias till Fotbollsskolan som börja klockan nio sen har jag varit lite inne i stan och kollat runt lite.
Idag ska jag till farsta och kolla på något att ha på mig på midsommar blir farsta eftersom jag har presentkort där. Haha. Sen ska vi på systemet så man slipper trängas med alla där på torsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar