onsdag 24 juni 2009

Kom hem för kanske en timme sen. Var skitmysigt med Ronja, Jennie kom också och sen precis när jag skulle gå kom Emeli. Jag var tvungen att gå skulle hem på middag hemma hos Mattias hans mamma fyller år idag.

Men vi grillade korv åt vindruvor och massa annat och drack vin såklart.
Jag fick faktiskt lite färg men inte något synligt men det hade jag väl räknat med.
Blev så jävla irriterad på en kille på busshållsplatsen i centrum, han trodde han var störst bäst och vackrast och så sa han till mig:
"Ta av dig dom där jävla brillorna det är ju inte ens sol ute, och du är ingen jävla pilot!" (Jag hade pilotbrillor på mig)
Jag orkade inte ens svara för då hade jag bara blivit mer irriterad. Men men idiot..!
Nu ska jag lägga mig i sängen och gosa med Mattias och se på tv är trött i hela kroppen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar