torsdag 14 maj 2009

Fyy skäms!



Hade helt glömt bort det där med bloggen. Det är svårt det där att hitta tid till att skriva vad man gör när man spenderar tid med att
försöka hitta på något att göra.
Nu var det ju ett tag sedan jag skrev och jag har väl inte gjort sådär jätte mycket ändå.

Har inte jobbad sådär jätte mycket verkar som ingen vill vara sjuk på dagis.
Har iallfall blivit medryttare ("skötare") på en häst. Zacke världens finaste polle! Har hunnit med mycket sorgligt också, både min farfar och morfar har gått bort med två veckors mellanrum.
Är fortfarande lite deprimerad men de säger att det går över, pratar helst inte om det.
Saknaden är stor!

Jag ska försöka bli bättre på att skriva, vem vet en dag kanske jag tar över bloggvärlden. (ha-ha-ha-ha)

1 kommentar:

  1. bara för att du ska hålla modet uppe och tro att någon läser bloggen så kommenterar jag...

    SvaraRadera