måndag 25 maj 2009

Snark...

Vaknade för 2 timmar sen då Mattias körde hem mig. Ligger just nu och tittar på The voice på 5an.. Gårdagen slutade väl sådär, eller ja halva dan var väl sådär. Bråkade med Mattias, och då menar jag bråkade, var inge kul faktiskt.

Idag vet jag inte vad jag ska göra, måste åka in till stan och köpa en klänning eller två klänningar en till begravningen på torsdag och sen en till min födelsedag på lördag. Lite tråkigt att det är begravning så nära inpå min födelsedag men jag får omvandla det till något positiv, ett avslut och en början på något nytt.
Men det jobbiga är att får inte min lön försen imorgon så jag får väl vänta med klänningarna. Vet nog iallfall vad jag ska ha för klänning när jag fyller år.
Nu ska jag ta en dusch eller ett bad kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar