söndag 24 maj 2009

Noo

Har inte haft tillgång till någon dator de senaste dagarna, eller jo det har jag ju men den har varit för seg för att ha något tålamod till att andvända. Jag ska inte gå in på varför jag var arg i tisdags det skulle bara tråka ut folk.. Men en kort sammanfattning av vad som hänt de senaste dagarna. I onsdags till fredags var vi kattvakt hemma hos Mattias mormor. I onsdags var det tjejkväll hos Ronja, det var skitmysigt med vin och kubb och massa skitsnack.
I torsdags hade vi grillfest med alla vänner det var också skitmysigt. Jag var lika full båda dagarna. Haha.
I fredags var vi på bio med min familj och såg Änglar och demoner. En riktigt bra film måste jag ju säga, märktes inte ens av att den var 2 timmar och 20 minuter. Då är ju en film bra.
Igår åkte vi till Norrtälje till mitt landställe där Mattias och hans kompisar ska fixa badrummet så dom var där och kollade och mätte och skit sen grillade vi det vart mums.
Efter det åkte vi till Grisslehamn och tog färjan fram och tillbaka till Åland och köpte dricka till min fest på lördag då jag äntligen fyller 20!!! Det var en riktigt rolig dag var kul att se alla dräggiga och fulla människor på färjan förstår inte riktigt hur man kan bli så där äckligt full på en båtresa som varar i ca 6 timmar. Haha men jo det kan man nog lyckas med men vart tar man vägen efter det??? Vi var iallfall hemma vid halv 11 igårkväll.
Nu sitter jag hemma och ser på 27 dresses som går på tv, det blir en lugn dag idag iallfall..
Lite bilder från de senaste dagarna.

Tjejkväll

Grillkväll


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar